Assemblea de Socis 17 d'octubre

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 17 Oct 2009
Avui dissabte 17 d'octubre s'ha celebrat una assemblea extraordinària de socis i sòcies que ha tingut una participació del 28,4%.

Durant l'assemblea s'ha donat a conèixer el balanç econòmic de la Temporada 2008-2009 i s'ha comparat amb el de la 2007-2008, per veure'n els canvis més significatius.

El següent tema tractat ha estat el de la pujada de quotes, que feia molts anys que no es tocava, una de les principals raons ha estat l'encariment de les llicències federatives d'aquestes últimes temporades. La proposta que havia fet la junta en reunions anteriors era la de 30€ per als socis i sòcies i de 18€ per al soci-amic. La proposta ha estat aprovada per 24 vots a favor, 6 abstencions i un vot en contra. Aquestes quotes entraran en vigor a partir d'aquest mateix octubre.

S'ha aclarit també els drets que tenen els socis i els socis amics. El soci-amic tindrà únicament dret a la utilització de les pistes i del material del club. El soci/a tindrà dret a fitxa federativa d'atletisme de qualsevol tipus, utilització de material del club i de les pistes, ser entrenats per els nostres entrenadors, competir amb l'equipament i amb el nom del Club Atletisme Tarragona.

Amb la presentació al soci/a de l'escola d'atletisme que s'ha iniciat aquest any, i aprofitant que s'havien de fer equipaments nous per als més petits també s'ha decidit canviar el disseny de les samarretes de competició i es realitzaran nous equipaments, els quals seran entregats a cada soci/a aquesta nova temporada de forma gratuïta, tothom, que vulgui un equipament extra, haurà d'abonar-ne l'import i es realitzaran també samarretes de competició blanques (en negatiu de l'original) per als corredors de ruta, sempre que s'arribi a la quantitat mínima que ens digui el fabricant i també haurà d'abonar el cost d'aquestes.

S'ha parlat també de l'organització del Campionat de Catalunya Juvenil d'aquesta temporada com a acte més destacat del 20è aniversari, sempre i quan les pistes siguin aptes, o alguna altra competició de promoció o la Reunió Catalana de Fons i la possibilitats de a final de temporada fer un sopar multitudinari amb socis/es i ex-socis de l'entitat que aquest any fa 20 anys.

Per acabar el president, en nom de la junta, ha agraït l'assistència als presents i se'ls hi ha ofert un refrigeri en concloure l'assemblea.