Bons resultats del CAT a la Marató de Barcelona

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 08 Mar 2010
Batejada amb la Marató de rècords, la Marató de Barcelona ha estat tot un èxit en la seva 30a edició. A nivell de participació més de 12.000 atletes han pres part en l'inici de la cursa, i s'ha batut el rècord de la prova, establint-lo amb 2h 07min i 30 segons el Kenyà Jackson Kotut, que es situa també amb la 4a millor marca mundial de l'any.

Els Atletes del CA Tarragona, amb una llarga preparació, encapçalats per l'actual rècordman del Club en Marató, Jaume Garcia aconseguien tots finalitzar la prova amb molts bons resultats. Jaume Garcia era el 85è amb 02:42:08 , a 6 minuts del seu propi rècord.

Qui si que aconseguien fer marca personal eren Jaume Sabater amb 02:57:12, Emili Barberán baixant de les 3h amb 02:59:29 i Victor López en el seu debut a la prova amb 03:18:10 i Joan Tarés amb 03:30:13.

Aquest cap de setmana també es disputava dissabte 6 de març el XXIV Cros de Bombers de Catalunya al Circuit de la Torre d'en Dolça a Vila-Seca on també hi participaven varis atletes del CA Tarragona, on el més destacat era Juan M. Nieto que aconseguia la tercera posició.