Pedro Ortega 4t a la I Milla Ciutat de Tarragona

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 11 Sep 2009
L'atleta del Club Atletisme Tarragona ha estat el primer tarragoní en la I Milla Ciutat de Tarragona que s'ha celebrat aquest dijous 10 de setembre amb una molt bona afluència de públic que contrastava amb la poca participació 5 noies i 12 nois. Ortega (CA Tarragona) va marcar un temps de 4' 33" a tant sols un segon del pòdium, la cursa ha estat guanyada per l'atleta de Ghana Paul Sie (Runner's) amb un temps de 4 minuts 31 segons. En noies la guanyadora va ser Sílvia Ferrer del Intec Zoiti i Mireia Sosa (California Sports) va ser la primera tarragonina, tercera per darrere de Sílvia i Marta Galimany (ISS-Hospitalet).

Sense temps ni per descansar, el divendres 11 es celebrava la 23ª Cursa de la Diada a Térmens (Lleida) una cursa de 10 km en ruta on Pedro Ortega era 7è amb un temps de 35 minuts i 21 segons mentré que Josep Antoni Girones erà 31è amb 38:06.