Els atletes màster del Club Atletisme Tarragona aconsegueixen 15 medalles d’or al Campionat de Catalunya

Imatge de Josep Maria Mateo Sanz
Josep Maria Mateo Sanz 12 Jun 2023

El passat diumenge, dia 11 de juny, es va celebrar, a Barcelona, el Campionat de Catalunya Màster on els representants del Club Atletisme Tarragona van tenir una destacada actuació obtenint un total de 24 medalles, de les quals 15 van ser d’or, 10 de plata i 6 de bronze.

A nivell individual, l’atleta Francisco Griñant (M75) va pujar per triplicat al calaix més alt del podi en les proves de salt amb perxa, alçada i llargada. Per partida doble hi van pujar en Josep Maria Puig (M70) als 100 i 200 metres llisos; Francesc Mosquera (M65), en els llançaments de pes i javelina i Bàrbara Pintado (F35), en els llançaments de disc i martell pesat. També van aconseguir la medalla d’or Antònia Royo (F55) en els 5000 metres marxa, Josep Maria Mateo (M55) en el salt de llargada, Ana Cabello (F50) en el llançament de javelina, Juan Carlos Herrera (M50) en els 400 metres tanques, Patri Amador (F40) en els 800 metres i Maria B. (F35) al llançament de martell.

Les medalles de plata van correspondre a Luis Sáez (M70) al llançament de javelina, Francesc Mosquera al disc. Pere Pardines (M55) al salt d’alçada, Josep Maria Mateo al salt amb perxa, Ana Cabello al triple salt, Xavi Baz (M50) als 400 metres tanques, Fernando Flores (M50) i Regina Gras (F40) als 5000 metres marxa, Juan Carlos Herrera als 100 metres tanques i Maria B. al llançament de martell pesat.

Els tercers llocs van ser per a Joana Pinyol (F60) al llançament de pes, Josep Maria Mateo i Xavi Baz al salt d’alçada, Juan Carlos Herrera al salt amb perxa, Patri Amador als 400 metres llisos i Maria B. al llançament de disc.

La participació del club es va tancar amb els quarts llocs de Josep R. Argilaga (M55) i Ana Cabello en les proves de 100 metres llisos i salt de llargada, respectivament, i amb el setè lloc de Ginés Sánchez (M50) en els 100 metres.

Amb aquesta actuació s’acaba la temporada dels Campionats de Catalunya Màster de proves individuals i la propera cita atlètica per a un bon grapat d’aquests atletes serà el Campionat d’Espanya que s’ha de celebrar a Jerez de la Frontera entre els dies 23 i 25 de juny.