Intens cap de setmana per al Club Atletisme Tarragona i la seva escola

Imatge de Dídac Ríos Meseguer
Dídac Ríos Meseguer 22 Nov 2009
Tot just ha començat la temporada i ja s'ha viscut un cap de setmana bastant intens. D'una banda dissabte 21 es celebrava a Camp Clar, junt amb una Jornada de Lliga Catalana de Promoció el Campionat Territorial per Equips Sub14 i Sub18 on es veia el debut de l'Escola del CAT en pista. La participació va ser molt alta i s'ho van passar d'allò més bé, fins i tot es van poder presentar 1 equip per a cada categoria sub14, masculí i femení i un de mixt sub18. Esperem que vagin aprenent a competir en pista i a descobrir les diferents proves d'aquest esport, que com es va veure dissabte te la seva vessant coŀlectiva.

En la mateixa jornada també es feien proves júniors i absolutes i ja es començaren a veure bones marques tot i l'alçada a que estem de la temporada. Marc José parava el crono en el 60 metres tanques amb una marca personal de 8.08 (+1m/s) i en el 60 llisos igualava la seva marca amb 7.21 (+1m/s), en la mateixa serie José Miguel Martin feia 7.49 i Robert Romaní 7.59. En la segona serie amb un vent de +0.3 m/s Dídac Rios feia 7.61 i Pere Pardines 8.47.

Diumenge torn per al Cros de "Els Àngels-La Granja" on tot i no tenir tanta participació lila com a Vila-seca, hi ha hagut un bon nombre d'atletes que debutaven. L'actuació més destacada s'ha vist en la cursa benjamí femenina on Mireia López ha estat 2a i Anna López 8èna que han fet una exceŀlent cursa totes dues. En la aleví femenina Alícia Vázquez ha estat 9a i Andrea López 12a. Benjamí masculí Joaquim Moreno ha estat 13è mentre que Josep Milla ha estat 37è. Bona actuació de les pre-benjamines del 2002 on Julia Casas erà 13a seguida per Carla Berenguel 14a i Maria Fernández 35a. En la cursa aleví masculí Adolf Milla finalitzava 12 i en la pre-benjamí masculina Edgar José 20è i Andriy Rafi era 32è en el seu debut en un cros. I en la cursa dels més petites de la casa, pre-benjamins del 2003, Hugo Berenguel era 16è, Nil Pinyol 38è i Alex Ortega el 54è.

També hi hagut representació del CAT en la cursa absoluta, que ha tingut molt bon nivell s'ha imposat Roger Jardí del Medilast Esport UA Lleida seguit de Pedro Ortega i Fernando Flores del Club Atletisme Tarragona.