Els atletes màster del Club Atletisme Tarragona aconsegueixen 15 medalles d’or al Campionat de Catalunya

Imatge de Josep Maria Mateo Sanz
Josep Maria Mateo Sanz 03 Jun 2024

El passat diumenge, dia 2 de juny, es va celebrar, a Sabadell, el Campionat de Catalunya Màster on els representants del Club Atletisme Tarragona van tenir una destacada actuació obtenint un total de 24 medalles, de les quals 15 van ser d’or, 6 de plata i 3 de bronze.

A nivell individual, l’atleta Francisco Griñant (M75) va pujar per triplicat al calaix més alt del podi a les proves de salt amb perxa, alçada i llargada. Per partida doble hi van pujar en Josep Maria Puig (M70), als 100 i 200 metres llisos; Maria (F35), als llançaments de martell i martell pesat i Gemma Solé (F55), al llançament de javelina i als 80 metres tanques. També van aconseguir la medalla d’or Marisa Pradillo (F60) al salt de llargada, Antònia Royo (F55) als 5000 metres marxa, Bàrbara Pintado (F35) i Francesc Mosquera (M65) al llançament de disc, Luis Sáez (M75) al llançament de javelina i Josep Maria Mateo (M55) al salt d’alçada.

Les medalles de plata van correspondre a Marisa Pradillo i Josep R. Argilaga (M60) als 100 metres llisos, Regina Gras (F40) als 5000 metres marxa, Gemma Solé als 300 metres tanques, Francesc Mosquera al llançament de javelina i Josep Maria Mateo al salt amb perxa.

Els tercers llocs van ser per a Gabriel Molet (M50) als 5000 metres marxa, Maria al llançament de disc i Francesc Mosquera al salt amb perxa.

La participació del club es va tancar amb els quarts llocs de Jose Miguel Diaz (M40), Julio Leon (M45), Enric Guim (M50) i Josep Maria Mateo a les proves de 800, 1500, disc i salt de llargada, respectivament; amb el cinquè lloc de Pilar Fernández (F55) als 100 metres; amb els novens llocs de Ginés Sánchez (M50) als 100 i 200 metres i amb l’onzè lloc de Jose F. Garcia Navarrete als 1500 metres.

Amb aquesta actuació s’acaba la temporada dels Campionats de Catalunya Màster de proves individuals i la propera cita atlètica per a un bon grapat d’aquests atletes serà el Campionat d’Espanya que s’ha de celebrar a Alcobendas entre els dies 5 i 7 de juliol.