Fòrum CAT

Didac ho ha escrit

Història d'una 'eco'

Us deixo aquí teclejada la meva història d'amor que mantinc amb Santa Tecla, digali història d'amor digali com vulguis.

17 de desembre em resenteixo d'una antiga lesió i fins al segûent entrenament 19/des que no considero important com per trucar al servei medicina esportiva. O sigui que el dia 20/des truco per a que em donguin hora.

Em donen hora per al dia 28/des, insisteixo en alguna altra hora i no, que hi ha gent de vacances i bla bla bla, que els i dongui el telefon i si hi ha algu que anula, em trucaran. Pasen els dies i no em truquen, el dia 24 agafo el parte que haig de portar i ja em perdo una competició (23 i 24/des).

28/des em visiten i el que ja sabia, em diuen que no fagi res, explosiu, molts estiraments i moltes abdominals i que farem una ecografia per veure si hi ha trencament als adductors.

Allà mateix em diuen que molt bé ja et trucarem per dir-te l'hora de l'ecografia.
De moment doncs no vaig fent res, només faig que rodar, enfortir cinturó abdominal, i la musculació que el dolor em permeti.

Canviem d'any i a dia 03/gen veig extrany que no m'hagin trucat encara per l'eco, així que per la tarde abans d'anar a entrenar vaig a la rambla vella a veure si m'han demanat hora ja i no m'han localitzat als telefons. La consulta es negativa, no m'han demanat hora encara.

04/gener truquen a casa (jo no hi era) i li diuen al meu pare que tinc la eco el dia 02 de febrer !!!!!. Arribo a casa per la nit i m'ho comunica (teòricament el dia 03 i 04 de febrer tenia els campionats d'espanya promesa)

05/gen pel matí vaig directe a medicina esportiva a fotre crits i a que em canviesin l'hora. Sense cap mena de problema em donen hora el mateix dia 05/gen a les 20h. Ja es veu com va això si no et queixes res de res.

Encara que em sabia molt de greu perdrem la passejada de ses majestats els reis d'orient he fet 45minuts de trajecte en autocar per poder anar a fer-me l'ecografia i al arribar alla em comuniquen que no me la poden fer. La raó es que no tenen la petició mèdica (que dedueixo deu estar a medicina esportiva al CAP de Llevant) Els hi pregunto si no es pot solucionar de cap manera, que truquessin allà i que ho enviesin d'alguna forma o m'oferia jo d'anar al CAP, segur q estava obert, a medicina esportiva no hi hauria ningú però segur que allà hi ha algun treballador que pot accedir als papers q tenen per allà.

Al no donar-me solucions decideixo el mateix metode aplicat pel matí que no eren més que renecs i desvarios aleatoris veure si obtenia el mateix resultat però no.

L'única solució que em donaven era que anes a la visita, que m'havien donat pel dia 09/gen on es suposa que teniem que mirar els resultats de la eco, i que el metge tornes a demanar la solicitut.

En fi, d'aquí just un mes jo ja hauria d'haver acabat la pista coberta i al ritme aquest ja em puc despedir.

Dilluns trucaré (per que no hi puc anar) a medicina esporiva, que fagin el favor d'envia la petició que han de tenir ells cap alla a la rambla vella i que em putobusquin una hora per aquell mateix dilluns, sigui quina sigui, perque solució no en veig cap més.

I dissabte 13/gen segona competició que em perdo.

Ep! Si vols respondre al missatge, has d'identificar-te