Fòrum CAT

quic ho ha escrit

ORGANITZACI

Hola companys, després de gaudir d'una jornada pletórica de lliga amb final cridaner i escandalós crec que toca reflexionar. I abans de continuar que quedi clar que aixó és la meva opinió i sobretot que ningú s'ofengui (joerr que l'últim cop que vaig dir algo al forum... i ja fa anys...).
Ahir es va poder gaudir de la manca d'organització interna del nostre club, a primera hora no sabiem qui venia, quines proves haviem de fer, etc. A sobre ens queixavem d'aquells que no anaven a vindre, dels que arrivaben tard. Sort que encara es van poder fer canvis d'ultima hora, encara que no tots els necessaris (pobre Joan...).
A falta de 4 o 5 proves anavem empatats amb el mollet i a poc marge del ploms, senyors que aixó és atletisme i no esports de risc!!!
Ara ve la pregunta del milió, si fent aixi les coses sóm capaços de salvar la categoria, que ens costaria fer-ho bé des d'un començament i no haver de patir a ultima hora en una jornada de descens??? ficar-nos d'entrada a la d'ascens i un cop allà, que cadascun que faci la prova que li vingui de gust i que s'ho passi d'alló més bé.
M'han dit que l'equip el feien els entrenadors, pero ahir es va poder veure que ni ells mateixos ho tenien clar, i torno a repetir que ningú s'ho agafi malament. Sóc el primer en reconeixer que tothom fa el que pot i que aquí ningú s'hi guanya la vida amb aixó. Tant sols crec que ja que us veieu a sovint per les pistes, com a minim quant arriba la lliga es parli una mica més sobre l'equip i que s'avisi a la gent i que tothom tingui clar el que farà i els horaris. I no caldrà viure moments com el que vaig veure ahir a les 10 del matí a les pistes.
I sobretot, ole nuestros güevos!!! ahir vaig passar-mo d'alló més bé tant individualment com a equip, tothom es va deixar els collons a la pista i els que no es van fer un fart de cridar a les grades. Si senyor, el proper any aixó mateix pero a l'altra final.

wahe guru!

Ep! Si vols respondre al missatge, has d'identificar-te