Bons resultats dels veterans del Club Atletisme Tarragona al Campionat d'Espanya

Imatge de Josep Maria Mateo Sanz
Josep Maria Mateo Sanz 04 Mar 2013

Els dies 2 i 3 de març s'ha celebrat el Campionat d'Espanya de Veterans a Zaragoza. Els atletes del Club Atletisme Tarragona han obtingut "oficialment" un total de 2 medalles de plata i 4 medalles de bronze. Aquests resultats de ben segur que encara haurien pogut ser millors de no ser per diverses lesions i molèsties físiques que van patir els nostres atletes (i per alguna clamorosa errada d'algun jutge).

Els resultats individuals obtinguts són els següents:

Marisa Pradillo (F50). Va ser segona a alçada amb una marca de 1.05 i sisena a pes amb un llançament de 7.01.

Joana Pinyol (F45). Va obtenir el quart lloc al llançament de pes amb una marca de 6.00.

Alicia Garcia (F40). Va intentar córrer els 800 metres però unes molèsties físiques la van fer abandonar a mitja cursa.

Lluis Sáez (M60). Va ser tercer al salt de llargada amb una marca de 4.08.

Pere Pardines (M45). Va ser medalla de bronze als 60 metres tanques amb una marca de 10.24. A la pentatló, "oficialment" va ser tercer amb una marca de 2954 punts però els jutges de llargada li van posar a un competidor una marca que era un metre superior a la que realment va fer. Això representen 240 punts de més per a aquest competidor, cosa que va fer que el Pere fós oficialment tercer en comptes de segon en el total de la pentatló. Val a dir, que el competidor en qüestió, en adonar-se de la situació va reclamar que li posessin bé la seva marca però no hi va haver manera que els jutges rectifiquessin.

Quico Iborra (M45). Va obtenir la medalla de plata als 60 metres tanques amb una marca de 10.00. Va acabar amb problemes físics que li van impedir de disputar la pentatló del dia següent.

Josep Maria Mateo (M45). Va ser tercer a alçada amb una marca de 1.56 i quart a llargada amb una marca de 5.41. Durant la prova de 60 metres tanques de la pentatló va haver d'abandonar per lesió.

Jose Miguel Martín (M40). A la pentatló, anava primer en acabar la quarta prova però no va sortir a l'última prova (els 1000 metres) per no agreujar unes molèsties físiques que anava arrossegant durant el dia.

JuanFran Chico (M35). Va ser tretzè als 60 metres llisos amb una marca de 7.90. Aquesta va ser una prova on hi havia molta i forta competència.