Adolf Milla i Anna Solé vencedors de la Xena Tetratló de Santa Tecla

Lluís Vázquez Vilamajo 15 Sep 2013

Aquest dissabte s’ha celebrat la desena edició de la tradicional Tetratló de Santa Tecla, competició popular d’atletisme en pista organitzada pel Club Atletisme Tarragona amb motiu de la festa gran de Tarragona, a l'Estadi Municipal de Camp Clar. Un dia de ple estiu ha acompanyat a aquesta diada atlètica a on hi va haver al voltant de 100 participants de totes les edats, agrupats en dues categories: absoluts i promoció, i entre els que cal destacar, a banda dels atletes locals, una nodrida representació d'atletes de Vila-seca. Els més grans van haver de fer 4 proves: 100 metres llisos, salt de llargada, llançament de pes i una prova de mitja distància (1000 metres els homes i 800 metres les dones). La competició dels més petits consistia en un prova de velocitat (60 metres llisos), salt de llargada i una prova de mig fons (600 pels infantils i 300 pels més petits de la categoria). En finalitzar la competició tots els participants van gaudir d’un refrigeri. En categoria absoluta els guanyadors van ser Adolf Milla i Anna Solé. Per darrere d’aquests atletes van completar el pódium masculí José Miguel Martín i Bernat Rocamora, i Mireia López i Sílvia Gutiérrez en el pódium en categoria femenina. A destacar la presència d'Adolf Milla i Mireia López en el podi, en tractar-se d'atletes fruit del treball de l'Escol a del club, que comença a generar atletes capaços de lluitar al més alt nivell, amb resultats excepcionals. Per altra banda, en categoria de Promoció, amb nens fins a 12 anys, va comptar amb la participació de més de 50 nens i nenes. Omple d’orgull pels tarragonins veure la pista plena de participants en aquesta diada d’atletisme que es celebra durant les festes de Santa Tecla a les Pistes Municipals de Camp Clar, des de ja fa deu anys.

mini-IMG 4491