ÀMPLIA PARTICIPACIÓ I MOLTS PODIS EN EL PRIMER CROS DE LA TEMPORADA DISPUTAT A L’ESCOLA DELS ÀNGELS

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 11 Nov 2013

Aquest passat diumenge s’ha disputat, a Tarragona, el 37è Cros de l’Escola Els Àngels-La Granja.

L’Escola del Club Atletisme Tarragona ha estat àmpliament representada. Una gran representació de nens i nenes han fet del lila el color més vist a les curses dels més petits, ja que 75 nens i nenes de l’Escola han estat presents en aquest cros que és el més antic de la comarca.

En categoria Cadet, Alícia Vázquez ha quedat 3ª, i Carla Morera, 5ª. En categoria masculina, Xavier Ros, ha quedat 4art en una cursa molt ràpida.

A la categoria Infantil, Sira Bo ha fet una esplèndida cursa arribant 2ª. Darrere d’ella, han arribat Marta Targa (6ª) i Mireia López (7ª). La cursa dels cadets i infantils s’ha fet a l’hora i les participants han demostrat un gran estat de forma ja en aquest inici de temporada.

Aleix Lago s’ha imposat a la cursa dels alevins, arribant tercer el Josep Aldave. Han competit en aquesta cursa Bernat Verdú (16), Mario Sánchez (18), Edgar José (24), Alex Gran (30), David Bonnin (33). En categoria femenina, també les alevines han deixat el pabelló ben alt, en guanyar la Mar Vázquez. Laura Yan Solé (5), Berta Sánchez (6), Marina Burjalès (10), Berta Pardines (11), Laura Mascarell (12), Aida Grau (13), Gemma Parera (15), Martina Salvadó (19), Maria Falcó (21), Claudia Mir (27), i Rita Salvadó (30) van completar l’àmplia participació de nenes en aquesta categoria.

En categoria benjamí, Pol Aixalà va pujar a dalt del podi, guanyant una cursa força competida. Nil Aixalà va acabar 15è. En categoria femenina també van fer un molt bon paper Liana de las Heras (7), Laurine Simarimón (8), Lucía Mayolas (9), Abril Díaz (13), Emma Climent (14), Emma Rondelaere (15) i Ariadna Mayol (20).

En categoria benjamí, Rubén Paredes va ser el 8è en arribar a meta, seguit del Pol Mascarell (9). Hugo Saiz (16), Max Ezquerra (18), Marc Rozas (22) i Arnau Carrillo (28) van ser la resta de participants de l’ECAT en aquesta categoria. Pel que fa a les nenes benjamines, Natalia Sánchez va guanyar la cursa, sent segona la Laia Aldave. Un bon grup de nenes de l’escola del club van participar: Zaira Bueno (5), Martina Pomés (6), Ariadna Suárez (13), Berta Pomes (14), Olivia Nolla (17), Paola Gómez (18), Noelia Montserrat (19), Aroa Valdivia (20) i Laura Santos (26).

També, a la categoria de prebenjamíns masculins, un atleta de l’ECAT va pujar al primer lloc del podi. L’Àlex Garcia va ser primer guanyant la cursa amb molta facilitat. Van participar també el Gerard Ferrandiz (16), Oriol Virgili (28), l’Héctor Bonnin (37) i el Guillem Hernández (38). Les nenes també van participar on Júlia Suárez va ser la 7ª. L’Alba Torres (23), la Vera Salvadó (24), la Candela Larios (29) i la Jana Torres (30) van ser la resta de prebenjamines que va voler ser presents en el primer cros del Circuit Comarcal del Tarragonès.

En les categories prebenjamins petits (nascuts al 2008) van participar Unai Ortiz (2), Joan Sinfreu (10), Roger Bo (19), Pol Gómez (24), Lluc Subirós (38), Erika Gómez (5), Dani Ariza (11), Pau Rozas (17), Marc Mayolas (45).

I per finalitzar, els minis (nascuts l’any 2009) van tenir també la seva cursa on Jeroni Flores va ser segon. El van acompanyar, en aquesta, la seva primera cursa, el Marc Suárez que va quedar quart. Les nenes més menudes també van córrer el cros i van ser presents Leyre Bueno (6), Nicole Bonnin (15) i Clara Ortíz (17) que van tancar el gruix dels participants del Club Atletisme Tarragona en aquest primer cros de la temporada.

També han corregut aquest cros, atletes seniors del Club Atletisme Tarragona. En la Cursa Absoluta Isidre López ha quedat 3er i Albert Bo 5è. En la Cursa Popular ho han fet també molt bé el Jesús Muñoz (16) i la Susana Saiz que a la categoria femenina ha fet 6ª.