L'equip senior femeni al Campionat de Catalunya de clubs B de pista coberta

Lluís Vázquez Vilamajo 16 Jan 2014

L'equip senior femení del Club Atletisme Tarragona participarà aquest dissabte a Sabadell en el Campionat de Catalunya de clubs B en pista coberta, equivalent a una segona divisió a nivell català. Per segon any consecutiu, les noies del CAT han assolit la classificació per a aquest campionat, gràcies a les marques aconseguides durant els darrers nou mesos, superant a altres clubs d'ampli historial, que no han pogut classificar-se. A destacar que es tracta de l'únic equip de la demarcació present en aquesta competició, tant a nivell masculí com femení.

Els rivals de l'equip tarragoní seran la JA Sabadell, el Lleida UA, el CA Canaletes, el Pratenc AA, el Cornellà At., el CA Montornès i el GEiEG de Girona. L'objectiu serà millorar la setena posició assolida l'any passat en aquest mateix campionat.

Per assolir aquest objectiu, el CAT presenta un equip molt jove, integrat per atletes d'entre 13 i 29 anys. Les atletes convocades són Montse Guinovart (triple salt), Sílvia Gutiérrez (60 m tanques), Marina Tibau (pes), Núria Torredeme (60 m llisos), Mireia López (llargada), Júlia Ollé (3000 m llisos), Maria Álvarez (alçada), Helena Ríos (400 m llisos), Anna Solé (200 m), Blanca Tortajada (800 m), Mireia Molné (1.500 m) i Alícia Vázquez (perxa).