Pòdiums, rècords i marques personals

Imatge de José Miguel Martín Álvarez
José Miguel Martín Álvarez 02 Feb 2014

Avui diumenge s'ha disputat a Sabadell el 19è Campionat de Catalunya Promesa en pista coberta, on dos representats del club en categoria femenina han defensat els colors del club amb un gran paper.

La Sílvia Gutiérrez ha assolit medalla de plata a la prova d'alçada, amb rècord de club inclòs, amb una fantàstica marca de 1,62 m. Sense descans ha disputat la prova de 60 metres tanques on amb 9"34 ha aconseguit la tercera plaça.

Per la seva banda, la Blanca Tortajada assolia dues marques personals a les proves de pes i 60 metres llisos. A la primera, amb un millor llançament de 7,76 era 5ena i, també sense temps per descansar i en mig del concurs, aturava el crono en 9"14 a la prova de velocitat.

Enhorabona xiques!

També a Sabadell, l'equip masculí juvenil de relleu 4x200, integrat per Sergio Marcos, Adolf Milla, Jesus Muñoz i Jan Sans es classificava en tercera posició en la primera de les semifinals. Tot i una excel.lent marca de 1.38.71, no aconseguien el pas a la final, i acabaven la prova amb el desè millor temps de tots els participants.