L'equip infantil femení debuta a la pista coberta

Lluís Vázquez Vilamajo 06 Feb 2014

L'equip infantil femení del Club Atletisme Tarragona participarà aquest dissabte a Sabadell en el Campionat de Catalunya de Clubs de pista coberta, en el que constituirà, per a la majoria de les seves integrants, en el debut en la pista coberta.

L'equip del CA Tarragona, que va aconseguir classificar-se gràcies a les excel.lents marques aconseguides per les seves atletes en els darrers mesos, s'enfrontarà a altres onze equips d'arreu de Catalunya, entre els que parteixen com a favorits l'AA Catalunya, l'Avinent Manresa, el CA Igualada i el CA Laietania.

Integren l'equip tarragoní, a les ordres del seu entrenador de sempre, Bernat Rocamora, les atletes Carla Berenguel, Sira Bo, Inés Delgado, Maria Falcó, Nina Macías, Laura Mascarell, Montserrat Montañés, Berta Pardines, Gemma Parera, Marta Ros, Paula Rovira, Berta Sánchez i Mar Vázquez, la majoria de les quals formava part de l'equip que es proclamà campió de Catalunya en categoria benjamí ja fa tres anys. Les atletes hauran d'afrontar les onze proves individuals més el relleu 4x200 de què consta el campionat.

També aquest dissabte es disputen a Sabadell les eliminatòries del Campionat de Catalunya de relleus 4x200 en categoria cadet, en les què el CA Tarragona presentarà equips en categoria masculina i femenina, per tal d'assolir una de les 6 places que donen dret a participar en la final, que es disputarà el proper mes de març.