Participació d'atletes juvenils i cadets del Club Atletisme Tarragona en el darrer control en pista coberta previ als Campionats de Catalunya i d'Espanya

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 14 Feb 2014

Aquest cap de setmana atletes del Club Atletisme Tarragona es desplacen a Sabadell per participar en el 5è control de pista coberta de la temporAda i així poder assolir marques mínimes per competir als Campionats de Catalunya i d’Espanya.

En categoria cadet Dídac Alonso ho farà en els 60 metres llisos i en els 300 metres.

En categoria juvenil, Jan Sans i Adolf Milla participaran en els 60 i 200 metres llisos, encara que Adolf ja va aconseguir la mínima dels 200 m per participar el Campionat d'Espanya el passat cap de setmana i posarà a punt el seu estat de forma. A més, Jan intentarà fer la marca en els 60 metres tanques. En quant a les noies juvenils, Andrea López està ja a punt per poder baixar els seus temps en el 60 i en els 200 metres llisos.

Els Campionats de Catalunya juvenil i cadet es celebraran els dies 1 i 9 de març, respectivament. Els Campionats d’Espanya, el de categoria cadet el 15-16 de març a Antequera, i els de categoria juvenil a València el 8-9 de març 15-16 de març.