L'escola del CAT, present al V Cros de l’Escola PAX

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 18 Feb 2014

Aquest cap de setmana s’ha celebrat el V Cros de l’Escola PAX, 8è cros puntuable de la Lliga Comarcal de Cros dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya.

En aquest cros han participat molts nens i nenes de l’ECAT, així com atletes del Club en la categoria absoluta.

Yann-Luca Olivier, a la cursa dels cadets ha quedat 4art.

Gerard Parera ha guanyat la cursa dels infantils, sent Gerard Ochoa 7è. A la cursa de les noies infantils, Marta Targa ha estat la guanyadora, entrant en el 7è lloc Paula Roca.

Aleix Lago i Pep Aldave van quedar el 2on i el 4art, respectivament en la cursa dels nens alevins. Es dona la circunstància que aquests dos atletes de l’escola van participar el dissabte en el Campionat de Catalunya de relleus, 4x200, en pista coberta a Sabadell. Bernat Verdú (7è), Ewan Navarro (10è), Mario Sánchez (11è), Albert Agudo (18è) i Àlex Gran (19è).

En categoria aleví femenina, Laura Yan Solé va arribar a meta 2ª, Marina Burjalès 9ª, Laura Mascarell 14ª, Marina Falcó 17ª, Martina Salvadó 18ª, i Rita Salvadó 22ª.

Pol Aixalà, benjamí de l’ECAT va ser el guanyador de la Cursa, entrant a meta als també atletes de l’escola Jordi Abrió i Òscar Bartolomé, 17è i 18è, respectivament. En la cursa de la categoria benjamí femenina, Laurin Simarimón ha entrat a meta 2ª. Liana de las Heras, Abril Rius i Lucia Mayolas van ser les altres participants de l’escola del CAT en aquesta cursa.

Ruben Paredes, Pol Mascarell, Martí Farré, Marc Rozas i Hugo Sáiz, van ser els participants a la cursa dels benjamins de primer any, fent un bon paper en la cursa de la seva categoria.

Natalia Sánchez va ser la guanyadora de la cursa de les benjamines més petites, les nascudes a l’any 2005, arribant molt a propu seu Laia Aldave (2ª), i fent molt bon paper també Zaira Bueno , Jana Boada, Martina Pomés, Olivia Nolla, Berta Pomés.

En categoria prebenjamí masculí, van participar a la cursa Gerard Ferràndiz, Guillem Mirambel i Oriol Virgili, i en categoria femenina Alanis de las Heras i Vera Salvadó.

Lluc Subirós i Joan Sifreu van ser els primers en arribar a meta en la cursa de la categoria prebenjamí masculí de primer any. Pol Gómez, Iñigo Gutiérrez i David Bartolomé van corre també de valent, en una cursa molt disputada. La única nena que va disputar la cursa de les prebenjamins més petites va ser Érika Gómez que va fer un molt bon paper.

Marcel Mislata, Carles Muñoz, Axel Abrió, Pau Rozas i Bernat Bardina van ser els participants en la Cursa dels Minis nascuts al 2008.

En la categoria dels més mini més petits, els nascuts l’any 2009, Jeroni Flores va quedar segon. En categoria femenina, Leyre Bueno va entra a meta la 4ª.

En resum, una gran matinal d’autèntic cros on els més petits han gaudint participant i on el Club Atletisme Tarragona ha colaborat en l’organització

En categoria absoluta, Isidre López del CAT ha entrat a meta 2on, i Gerardo Pose, 14è i Jordi Vidal 15è.