Pluja de medalles en el Català de Veterans indoor

Lluís Vázquez Vilamajo 03 Mar 2014

Els atletes veterans/es del Club Atletisme Tarragona han assolit un total de quinze medalles en el Campionat de Catalunya individual de pista coberta que s'ha disputat aquest diumenge a Sabadell. Els i les atletes tarragonins/es han assolit fins a quatre ors, set plates i quatre bronzes en el transcurs d'una excel.lent jornada, que s'iniciava amb la medalla de plata assolida per Pere Pardines en els 60 metres tanques i que concloia de forma encara més brillant amb el títol de campiones aconseguit per l'equip femení del relleu 4x200.

Les victòries anaven a càrrec de Jesus Montolio, categoria M40, en els 400 metres, amb un magnífic temps de 54.34, Luis Sáez en el salt de llargada, amb 3.79 metres (categoria M65), Marisa Pradillo en el salt d'alçada amb 1.03 metres (categoria F50) i l'esmentat triomf de l'equip de relleus F45, integrat per Ana Cabello, Miriam Domingo, Pilar Fernández i Marisa Pradillo, amb un gran registre de 2.16.24.

Les medalles d'argent eren per Josep Ramon Argilaga en els 60 metres llisos categoria M50, amb una gran marca de 7.89 (marca personal), Luis Sáez, també en els 60 metres llisos amb un magnífic temps de 9.27, Jesús Montolio en els 200 metres llisos, amb 24.27, Josep Maria Mateo en el triple, categoria M45, on va aconseguir saltar 10.50 metres, Joana Pinyol en el salt d'alçada femení, categoria F50, amb 0.94 metres, Marisa Pradillo a llargada (F50) amb un millor salt de 2.59 metres a banda de l'esmentada segona posició de Pere Pardines en els 60 metres tanques, categoria M45, amb un excel.lent registre de 10.75.

Les terceres posicions foren assolides per Josep Maria Mateo en el salt de llargada, amb un millor salt de 5.04 metres, Ana Cabello en els 60 metres llisos categoria F45 amb 9.30, Pilar Fernández en el salt d'alçada categoria F45, amb 1.15 metres i en el salt de llargada amb un millor salt de 3.25 metres.

Altres resultats dels atletes tarragonins foren la brillant quarta posició en la final dels 400 metres llisos del debutant Fran Berenguel, amb un excel.lent registre de 1.00.86, la quarta posició d'Ana Cabello en els 200 metres llisos amb 31.86, seguida de Pilar Fernández amb 33.36, la novena posició de Pere Pardines en els 60 metres llisos, amb 8.79, la setena de Josep Maria Mateo en els 200 metres llisos, amb 25.99, la quarta posició d'Ana Cabello en el salt d'alçada amb 1.15 metres i les posicions cinquena i sisena assolides per Joana Pinyol i Marisa Pradillo en el llançament de pes, amb 6.63 i 6.51 metres.

Aquests brillant resultats confirmen el bon moment dels atletes veterans del club tarragoní, entre els que es consoliden les noves incorporacions amb força i il·lusió.