Aleix, Marta, Sira, Mar, Laura, Berta, Inés i Montserrat presents a la jornada prèvia del Campionat de Catalunya infantil en Pista Coberta

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 06 Mar 2014
El dissabte 8 de març, se celebrarà la jornada prèvia del Campionat de Catalunya Infantil en Pista C...oberta a Sabadell. Atletes infantils del Club Atletisme Tarragona debutaran en aquesta fantàstica pista on fa 15 dies es va disputar el Campionat d’Espanya absolut.

Aleix Lago serà el representant masculí i ho farà en el 600 metres, prova en la que també participarà la Marta Ros.

La participació d’atletes del club és molt amplia en l’apartat femení ja que hi participaran fins a set atletes. La Sira Bo correrà el 2000 metres, Mar Vázquez estarà present a la sortida dels 60 metres tanques, la Laura Mascarell competirà al 2000 m marxa, la Berta Sánchez farà el salt en perxa, la Carla Berenguel intentarà classificar-se per la final en el salt de llargada, Inés Delgado ha estat admesa per competir en el salt d’alçada i el llançament de pes, i Montserrat Montañés intentarà repetir l’èxit de la temporada passada on va aconseguir un tercer lloc a la final.

Per a disputar la final del Campionat de Catalunya Infantil es classificaran els 12 millors per prova, excepte als 60 metres i als 60 m tanques que seran 16, i als 600 metres que seran 8.

La jornada final del Campionat de Catalunya Infantil en Pista Coberta se celebrarà el proper 15 de març al mateix escenari.