Mireia López 5a i Alícia Vázquez 7a al Català cadet indoor

Lluís Vázquez Vilamajo 09 Mar 2014

Les atletes del Club Atletisme Tarragona Mireia López i Alícia Vázquez han completat una magnífica actuació en el Campionat de Catalunya cadet de pista coberta, disputat aquest diumenge a Sabadell, en la que han assolit la cinquena i setena posició, respectivament, en les proves de 60 metres tanques i salt de llargada, i en la que s'ha batut el record absolut de salt en perxa femení del club.

Mireia López finalitzava cinquena en la final dels 60 metres tanques amb un excel.lent registre de 9.76 segons, marca personal, després de realitzar una cursa impecable i sense cap errada. Mireia havia aconseguit el pas a la final en acabar tercera de la seva semifinal, amb un temps de 9.84.

Alícia Vázquez finalitzava setena en la prova del salt de llargada, amb un millor salt de 4.57 metres, aconseguits en el transcurs d'un concurs molt sòlid, amb cinc salts per sobre de 4.45 metres. En la mateixa prova, Mireia no aconseguia imprimir prou velocitat en els salts i era desena amb un millor salt de 4.32 metres.

En la prova de salt amb perxa, Alícia superava, en el tercer intent, els 2.45 metres, per acabar dotzena en el concurs. Amb aquesta marca, l'atleta entrenada per Ferran Tortosa aconseguia batre el record absolut femení de salt en perxa del club, marca en possessió fins ara de Maria Álvarez amb 2.40 metres.