Arrenca el Campionat de Catalunya de Clubs a Camp Clar

Lluís Vázquez Vilamajo 11 Apr 2014

Aquest dissabte arrenca el Campionat de Catalunya de clubs 2014, tradicionalment conegut com a Lliga de clubs, amb la disputa de les cinc primeres jornades, una de les quals tindrà lloc a Camp Clar, organitzada pel Club Atletisme Tarragona. Participaran, a més de l'equip tarragoní, el CE Penedès, l'Avinent Manresa, la UE Igualada, el CAV Andorra i la UA Lleida. L'encontre inclou la participació dels equips masculí i femení d'aquests equips, mentre que el CA Cambrils prendrà part únicament en la competició femenina.

La jornada de dissabte és la primera de les dues jornades classificatòries, que serveixen per establir els grups que disputaran la jornada final, el 3 de maig, i que servirà per definir els equips campions. Les proves a disputar aquest dissabte són els 100m, 400m, 1.500m llisos, els 3.000m obstacles, els 100 i 110m tanques, els salts d'alçada i llargada femenins i perxa i triple masculins, els llançaments de disc i martell masculins i pes i javelina femenins, i el relleu 4x100m, que tancarà la competició. Les proves començaran a disputar-se a partir de les 16.15 a l'Estadi Municipal de Camp Clar, i l'accès pel públic és lliure.

L'equip tarragoní presenta un equip força equilibrat, tot i la plaga de baixes que ha afectat a un nombre important dels seus components en els darrers mesos, el que ha fet que debutin en l'equip atletes de categoria cadet com Marta Targa i Mireia López.