El Campionat de clubs es decideix a Igualada

Lluís Vázquez Vilamajo 24 Apr 2014

Els equips seniors masculí i femení del Club Atletisme Tarragona afronten aquest diumenge a Igualada la segona jornada de la fase classificatòria del Campionat de Catalunya de clubs. Els rivals seran els mateixos de la primera jornada disputada a Camp Clar, com són CA Valls d'Andorra, CE Penedès, UA Lleida, CA Igualada, Avinent Manresa i CA Cambrils.

L'equip tarragoní parteix amb l'objectiu de millorar la cinquena plaça provisional dins del grup, aconseguida al final de la primera jornada, i sumar el màxim de punts possibles per classificar-se, en la jornada final, en un dels grups intermitjos del campionat, per tal de competir amb equips de nivell similar i millorar la vint-i-cinquena posició assolida la temporada anterior, en què debutava aquest nou sistema de competició.

Per aconseguir-ho, l'equip tarragoní ha convocat un total de 35 atletes, que inclou la gran majoria dels atletes que participaren en la primera jornada, així com la incorporació d'algunes importants absències, que de ben segur permetran millorar els resultats assolits. A destacar la presència d'atletes que van assolir posicions capdavanteres en la primera jornada, com Marina Tibau, vencedora en el llançament de pes, Daniel Ariza i Ferran Tortosa, segon i tercer en el llançament de disc, Sílvia Gutiérrez, tercera en els 100 metres tanques i Bàrbara Pintado, tercera en el llançament de javelina.