Èxit de participació de l'Escola CAT a la prèvia del Català de relleus

Lluís Vázquez Vilamajo 29 Apr 2014

Un total de set equips de relleus del Club Atletisme Tarragona van prendre part aquest dissabte a Mataró a la jornada prèvia del Campionat de Catalunya de relleus, en categories aleví, infantil i cadet, amb sort diversa. L'Escola del club tarragoní va aconseguir presentar al menys un equip en cadascuna de les categories disputades, com ja va passar en la jornada dels benjamins, el què confirma l'excel.lent treball que porta endavant l'escola en la promoció d'aquest esport a les comarques tarragonines.

La matinal s'iniciava amb els més joves, els equips alevins, que protagonitzaven la primera alegria del dia, en la prova del relleu 4x60 femení, en la que l'equip integrat per Laura Yan Solé, Marina Burjalés, Laura Marimon i Liana De las Heras assolia una excel.lent dotzena posició final i una marca de 36.7s, que els permetia classificar-se per la jornada final. El CAT presentava també  equip masculí i femení a la dura prova del 3x600, en la què les noies (Laura Yan Solé, Clàudia Mir i Laura Marimon) finalitzaven 27enes, amb un temps de 6.38.5, mentre que els nois (Nil Pinyol, Hugo Berenguel i David Bonnin) acabaven en la posició 61ena, amb un temps de 7.26.4, en una prova massa llarga per les seves condicions, més preparats pel relleu curt, en el què no pogueren participar per absència d'un dels membres.

El relleu infantil femení de 4x80 metres, integrat per Carla Berenguel, Mar Vazquez, Sira Bo i Paula Rovira protagonitzava la segona bona notícia, en finalitzar segones de la seva sèrie i assolir la classificació per a la jornada final, amb un temps de 44.9. En la mateixa prova, l'equip integrat per Berta Pardines, Laura Mascarell, Berta Sánchez i Gemma Parera eren setenes de la seva sèrie, amb un temps de 51.0s, que no els permetia el pas a la final. Per la seva part, l'equip masculí, integrat per Aleix Lago, Mario Sánchez, Andriy Rafi i Edgar José finalitzaven la prova amb un temps de 46.7, en la posició 29ena de la general.

En el relleu infantil de 4x200, integrat pels mateixos atletes que en el relleu curt, cap dels tres equips assolia el pas a la final, en acabar en les posicions 36ena els nois, amb un temps de 2.07.6, i 24ena i 58ena les noies, amb un temps de 2.04.1 i 2.21.7, respectivament.

En el relleu cadet de 4x100, ambdós equips van quedar-se molt a prop d'assolir la classificació, en finalitzar en les posicions 24 (noies) i 25 (nois). L'equip femení, integrat per Mireia López, Alícia Vázquez, Nerea Lago i Marta Targa es va veure perjudicat per una mala entrega de relleu, per acabar amb una marca de 55.7s, mentre que l'equip masculí, amb Gerard Parera, Josep Milla, Javier Almale i Dídac Alonso acabava la prova amb un registre de 52.0. Tampoc hi va haver sort en el relleu de 4x300. L'equip masculí, en el què Yann Luca Olivier sustituia Josep Milla, finalitzava en la posició 26ena, amb un temps de 2.59.3, mentre que l'equip femení acabava en la 17ena posició amb un temps de 3.11.9.

A l'èxit de participació cal afegir doncs també l'èxit en els resultats, ja que fins a quatre equips del CAT (dos benjamins, un aleví i un infantil) seran presents a la jornada final, a disputar a Mataró el proper dissabte dia 3 de maig.