Quins relleus!!!

Imatge de José Miguel Martín Álvarez
José Miguel Martín Álvarez 04 May 2014

Aquest dissabte 3 de maig es van disputar les finals del Campionat de Catalunya de Relleus de les categories de promoció.

I us preguntareu... com va anar? Genial!

Comencem per les medallistes... l'equip de benjamines, format per Berta, Olivia, Natàlia i Martina vam aconseguir la medalla de bronze amb el 4x60. Passaven a la final amb un temps de 39"03 i el van haver de millorar fins el 38"49 i fer un nou rècord del club per poder pujar al podi.

I els nois benjamins? Doncs tot i fer un fantàstic registre de 40"93, que representa la segona millor marca de l'escola en la prova de 4x60, no van aconseguir passar a la final. I quin mèrit... l'Àlex, el Gerard, el Marc i el Rubén van estar entre el 16 millors clubs catalans, després d'una prèvia on van participar més de 50 equips.

I al torn de les alevines del relleu curt? Quin goig... amb 35"83 milloraven en gairebé un segon la marca que van aconseguir per poder passar la fase prèvia i es plantaven a la final. I que cal fer a la final... doncs fer-ho millor, i amb 35"81 aconseguien finalment la sisena posició. Bravo per la Liana, la Marina, la Laurine i la Laura.

La llàstima va ser només que l'equip infantil femení de 4x80 finalment no va poder participar en aquesta jornada final per diversos motius, però s'ho havien ben guanyat poder ser-hi.

Sens dubte un bon cap de setmana per escalfar motors per l'altre gran fita... el CAMPIONAT DE CATALUNYA PER EQUIPS del que gaudirem el proper cap de setmana i al que no pot faltar ningú.

Enhorabona i us esperem en uns dies amb molta il·lusió.