Montañés, López, Tibau i Alvárez obtenen medalles en els Campionats de Catalunya, on els atletes del Club Atletisme Tarragona completant excel·lents resultats

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 22 Jun 2014

Excel·lents resultats dels atletes del CAT en l’apartat juniors. Maria Montañés ha guanyat la prova de llançament de disc en una prova molt disputat i que no s’ha decidit fins al final. Maria ha llençat fins als 36.16 metres. Marina Tibau ha aconseguit un segon lloc en el concurs de llançament de pes, quedant-se a tan sols 21 cm de la medalla d’or. També Marina, competia en el llançament de martell, sent 7ª. Maria Alvárez, atleta junior del Club Atletisme Tarragona, després d’un any patint succesives lesions ha obtingut un magnífic tercer lloc en el concurs de salt d’alçada (1.59).

En categoria cadet, s’ha disputat la jornada de tarda suspesa per les inclemències del temps el passat cap de setmana. Mireia López ha aconseguit guanyar el concurs de llançament de javelina en una prova molt disputada on tres atletes han estat lluitant fins al final. Mireia ha fet un llançament guanyador de 28.81. Didac Alonso també va arribar a la final del concurs de javelina llançant fins als 35.73, sent 5è de Catalunya.

En categoria promesa, Marta Font es classificava 4ª en la prova dels 200 metres llisos amb una marca de 28.02. Tumbé en aquesta categoria promesa, Blanca Tortajada competia aconseguint el 4art lloc en el llançament de martell.

En l’apartat juvenil, 4 eren els atletes que han estat presents a Lloret disputant el Campionat de Catalunya. l’Adolf Milla ha participat en els 200 m llisos aconseguint arribar a la final amb una marca de 23.56, i millorant-la a la final (26.45) sent 6è. L’Adolf no va aconseguir ser finalista per centèssimes, assolint un temps en les semifinals de 11.82. El Jan Sans va aconseguir tenir la mínima per poder disputar els 100 tanques i, en una cursa amb dificultats, va fer 16.10, quedant fora de la final. Mireia Molné era 10ª en el 800 m llisos en una cursa molt ràpida i que no li afavoria per les repetides lesiones que ha patit en aquesta temporada. L’altre participant juvenil femenina era l’Andrea López que ho feia en el concurs de javelina on no ha pogut millorar les marques d’enguany.