Pòdiums per als 3 representants del Club Atletisme Tarragona al Campionat d’Espanya de Veterans

Imatge de Josep Maria Mateo Sanz
Josep Maria Mateo Sanz 23 Jun 2014

Aquest passat cap de setmana s’ha celebrat el Campionat d’Espanya de Veterans a Huelva. Del Club Atletisme Tarragona hi han participat 3 atletes, obtenint tots ells places de pòdium.

En Josep Maria Mateo (M45) va participar en 3 proves i va obtenir magnífics resultats en cadascuna d’elles. A llargada va aconseguir saltar 5,66 m, registre que suposa marca personal, i va obtenir el sotscampionat d’Espanya. A alçada també va obtenir el segon lloc amb un salt de 1,53 m. També va participar als 100 metres llisos on va aconseguir passar a la final de la prova i on va ser vuitè amb un temps de 12,74 s.

Jesús Montolio (M40) va participar en el 400 metres llisos on va quedar 3r amb un gran registre de 52,78 s; va ser una cursa molt disputada i el Jesús va aconseguir mantenir un bon ritme en la recta final de la prova.

Lluis Sáez (M65) va ser 3r a llargada amb un salt de 3,35 m. Al Lluis se li va reproduir una lesió que li va impedir saltar en condicions normals.