Esplèndids resultats dels atletes del Club Atletisme Tarragona a les Curses celebrades a Riudoms

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 15 Sep 2014

S'han celebrat a Riudoms aquest cap de setmana les tradicionals curses de 10 i 5 km on atletes del Club Atletisme Tarragona han sigut protagonistes.

Jorge de Andrés ha arribat segon a meta a la cursa de 10 kms (35'53'') en un collat final. La cursa ha estat guanyada per Eduard Queralt de l'Atlètic Track Bikila (33'11'') i tercer roger Sellés Olomi (34'58''). Cal dir que Jorge ha estat el guanyador de la seva categoria. També gran moment de forma del Joan Blanco (41'24'') que ha arribat el 24è sent segon de la seva categoria i de l'Isidre López que ha arribat en 35ª posició 43'54''.

També hi ha hagut participació lila a la cursa dels 5 kms on José F. García ha fet un temps de 18'59'', sent 5è de la general i primer de la seva categoria. La cursa ha estat guanyada per l'atleta del Pratenc Pablo García (16'19'') i segon ha estat David Soto del C.A. Cambrils (16'55)