Excel·lents resultats de l'Escola del Club Atletisme Tarragona al 38è Cros dels Àngels

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 17 Nov 2014

Els i les atletes de l'Escola del Club Atletisme Tarragona han assolit un doble èxit de participació i resultats en la 38a Edició del Cros Els Àngels, que s'ha disputat aquest diumenge als voltants del Col.legi dels Àngels-La Granja. Un cap de setmana més, l'escola del club tarragoní ha estat representada per més de 80 nens i nenes que han disputat cadascuna de les curses amb gran ilusió, i amb excel.lents resultats, com ho demostra l'elevat nombre de podis amb presència d'atletes amb la samarreta de color lila.

En categoria Cadet masculina Gerard Parera ha entrat 4art a meta seguint-li ben a prop Yann Luca Olivier, cinqué. En categoria femenina, Maria Buscail ha guanyat la cursa, entrant en segona posició Mireia López, i en quarta Nerea Lago.

A la categoria infantil masculina, han participat Didac Safont (2), Aleix Lago (4), Bernat Verdú (7), Mario Sánchez (8), Xavier Fort (15) i Alex Gran (16). En categoria infantil femenina, Marta Ros ha estat la guanyadora. Aida Vallés (4), Maria Juan-Dalac (9), Berta Pardines (12) i Marina Pelicano (16) han fent també un bon paper en aquesta cursa de 1.400 metres.

En categoria aleví mascuí, Pol Aixalà va pujar al podi, sent segon. Oriol Aldave (30), i Alex Ortega (35), van completar la participació. En categoria femenina Laura Yan Solé va quedar quarta que va estar acompanyada en aquesta cursa per un numerós grup d'atletes liles: Cristina Iniesta (12), Laurine Simarimón (16), Marina Burjalès (19), Lucia Mayolas (21), Martina Salvadó (24), Rita Salvadó (31) i Liana de las Heras (36).

En categoria benjamí (2005), Martí Farré va entrar 7è a meta, Pol Mascarell 17è, Isaac Guzmán (23), Marc Rozas (27) i Hugo Sáiz (30). Dels benjamins més menuts (2006) destacar a l'Àlex García que va guanyar la prova, sent tercer Diop El Hadji. Martin White (13), Oriol Virgili (21), Eric Gómez (22) i Gerard Ferrándiz (24) van ser la resta de participants de l'Escola del Club Atletisme Tarragona en aquesta categoria. Pel que fa a les nenes benjamines del 2005, Natalia Sánchez va guanyar la cursa. Unaisa Guijarro (15), Ariadna Suárez (18), Olivia Nolla (20), Martina Pomés (21), Avril Martinez (24), Berta Pomés (26), Laura Santos (27), van completar la participació de l'ECAT. Àmplia participació també en el grup de les benjamines del 2006: Alba Torres (10), Julia Suárez (11), Jana Torres (12), Alanis de las Heras (16), Candela Larios (17) i Elora Ferrario (22).

Dels prebenjamins del 2007 destacàren Unai Ortiz (3), Joan Sinfreu (4), Marcos Jiménez (5), Lluc Subirós (6) i Joan Martorell (7). Raquel Mestre (14), Silvia Vicente (16) i Xénia Antillach (20) han estat les prebenjamines participants en la cursa d'aquest Cros dels Àngels.
En les categories prebenjamins petits (nascuts al 2008) van participar Guillem Farre (15), Pau Rozas (21), Bernat Bardina (21), Marc Mayolas (22) i Jofre Virgili (39). Judit Rodríguez (15) ha estat la representant de l'ECAT en aquesta categoria.

Dels minis masculins (2009), Jeroni Flores arrivà a meta en quart lloc. Martí Pi (9), i Nil Ripoll (32) van participar en la cursa dels 350 metres. En categoria femenina dels minis del 2009, Clara Ortíz arrivà decena, i Jordina Antillach (32).

I per finalitzar, els minis més menuts (nascuts l’any 2010) van tenir també la seva cursa on en categoria feminina Diana García va ser la guanyadora. La van acompanyar, en aquesta cursa, la Leyre Ortega (29). En categoria masculina, Pablo Giménez (6) i Iván Jané (8) van ser els atletes mes petits que van lluir la samarreta lila en aquest cros.

En la categoria absoluta Pedro Ortega ha estat segon, Xavier Ros sisé (primer juvenil) i José F. García vuité.