Pedro Ortega sensacional campió de Catalunya de Marató

Lluís Vázquez Vilamajo 18 Jan 2015

L'atleta del Club Atletisme Tarragona Pedro Ortega s'ha proclamat aquest diumenge campió de Catalunya de Marató en finalitzar en segona posició en la Marató Costa Daurada, disputada als voltants de Tarragona, en la que s'ha imposat l'atleta gallec Elías Domínguez, i en la què Jorge de Andrés ha finalitzat segon en la categoria de veterans M40.

Ortega ha encapçalat la cursa fins al quilòmetre 27, però molèsties en el peu en forma de llagues l'han fet reduir el ritme, moment que ha aprofitat Domínguez per avançar-lo i posar uns metres entre mig, que l'atleta tarragoní ja no podria recuperar. Domínguez s'ha imposat amb una marca de 2h 28m 44s, mentre que Ortega era segon amb un temps de 2h 31m 30s, marca que representa un nou rècord per al club tarragoní.

Jorge De Andrés finalitzava vuitè en la classificació general, i segon entre els veterans M40, amb un temps de 2h 44m 54s, seguit de ben a prop per Víctor González, onzè amb una marca de 2h 43m 31s, i tercer entre els veterans M35. Per la seva banda, Joan Blanco finalitzava amb un excel.lent registre de 3h 15m 29s i aconseguia el sotscampionat de Catalunya entre els veterans M50, mentre que Héctor Mateu finalitzava la cursa en 4h 9m i 39s.