Els infantils són 9ens al Campionat de Catalunya de clubs de pista coberta

Lluís Vázquez Vilamajo 15 Feb 2015

L'equip infantil masculí de l'Escola del Club Atletisme Tarragona va assolir aquest dissabte a Sabadell una brillant novena posició final en el Campionat de Catalunya de clubs de pista coberta d'aquesta categoria. L'equip tarragoní, tot i comptar amb tres baixes que li van suposar un pèrdua important de punts, va completar una excel.lent actuació que li va permetre competir de tu a tu amb l'èlit de l'atletisme català.

La competició començava d'allò més bé per l'equip entrenat per en Bernat Rocamora, ja que en Pep Aldave quallava una gran cursa en els 60 metres tanques, finalitzant tercer amb un temps de 11.02 segons, mentre que en Bernat Verdú  finalitzava excel.lent segon en els 60 llisos, en el seu debut en pista coberta, amb un temps de 8,52 segons.

A continuació, Edgar José debutava en la difícil prova del triple, en la què era onzè, amb un millor salt de 8,15 metres, mentre que en Nil Pinyol assolia també marca personal en el no menys difícil salt amb perxa, amb 1,60 metres.

Els tarragonins aconseguien un bon grapat de punts amb la brillant victòria d'Aleix Lago en els 600 metres llisos, després d'una cursa pràcticament en solitari, en la que s'imposava amb marca personal de 1.43.10.

Un altre bon debut el protagonitzava l'Hugo Berenguel en la prova del llançament de pes, en la què era onzè amb un millor tir de 5,96 metres, mentre que, en el salt de llargada, Mario Sánchez era cinquè amb un bon salt de 4,05 metres.

En Dídac Safont se les veia en la prova més llarga, els 2.000 metres llisos, en la que era novè amb un temps de 7.27.53. La competició es tancava amb la disputa del relleu 4x200, en la què l'equip tarragoní, integrat per Aleix Lago, Mario Sánchez, Hugo Berenguel i Bernat Verdú era nové.

Al final de la competició, els tarragonins eren novens amb 57 punts, mentre que la victòria era pel C.A. Igualada.