Gran cap de setmana dels fondistes del CAT

Lluís Vázquez Vilamajo 03 May 2015

El cap de setmana es tanca amb un bon grapat de bones actuacions per part dels fondistes del CAT a les curses d'Altafulla, La Pobla de Montornès i l'Ametlla de Mar.

Divendres 1 de maig es disputava la tradicional Cursa dels 5 kms d'Altafulla on gairebé 400 atletes participaven i gaudien del fantàstic paratge d'aquesta localitat costanera. El Club Atletisme Tarragona va estar ben representat, entrant en 15è lloc el Pere Gomès (18'04''), 45è el Xavier Ros (20'31'') i 186è el Narcís Ros (27'20''). La cursa fou guanyada per Patrick Nillson (16'04''), segon a tres segons era Daniel Alonso del Barcelona Atletisme i tercer l'Eduard Queralt del Athlètic Track Bikila Tarragona (16'18''). També participava a la Cursa Infantil en Dídac Safont que obtenia un excel·lent vuitè lloc.

Dissabte per la tarda tenien lloc dues noves curses amb representació lila. A la II Ultra Trail de La Pobla de Montornès en Ramón Clapera finalitzava 42è, arribant a meta als 48'37''. La prova era guanyada per l’atleta Robert Budai (34'53''), entrant 27'' més tard Xavi Tomasa del Atlètic Club Barcelona i tercer Àngel Martínez del Athètic Track Bikila Tarragona (36'32'').

També dissabte es disputava la cursa dels 10km de l'Ametlla de Mar, en la què José F. García prenia la sortida en un circuit dur on costava trobar el ritme de cursa. García va aturat el crono els 39'45'', finalitzant en la dotzena posició. El guanyador de la Cursa fou Antolí Fauria (34'59''), David Francomesegon (35'17'') i tercer en Gerard Marsal (35'56'').