Gran èxit de l'Escola CAT en el Campionat de Catalunya de clubs de promoció de El Prat

Lluís Vázquez Vilamajo 18 May 2015

L'Escola del Club Atletisme Tarragona va assolir aquest cap de setmana un nou èxit, en presentar equips en set de les vuit categories de què consta el Campionat de Catalunya de clubs de promoció, disputat a l'estadi Moisés Llopart del Prat de Llobregat. Assidu a aquests campionats des de l'any de creació de l'Escola, és el primer cop que l'equip tarragoní presenta equip en totes les categories, masculines i femenines, amb l'unica excepció de l'equip cadet masculí, que no es va poder inscriure per no disposar del número mínim d'atletes exigit. Més de setanta atletes de l'Escola es van desplaçar fins al Prat per disputar les diferents proves, amb un esperit d'equip envejable, ja que no van deixar d'animar a la resta de companys en tot el cap de setmana, ben dirigits pels incansables monitors de l'Escola.

Per categories, i tenint en compte els resultats dels equips masculins i femenins, l'equip infantil femení va finalitzar en novena posició, l'equip aleví femení en divuitena i l'equip benjamí femení en la posició vint-i-tresena. Per la seva banda l'equip cadet femení finalitzà en catorsena posició, en una competició en la que la mitjana d'equips participants era al voltant de 30 equips per categoria. A destacar especialment l'excel.lent rendiment dels equips benjamí femení, aleví i infantil masculí i cadet femení, ja que tot i les baixes de darrera hora van aconseguir excel.lents resultats.

A nivell individual, cal destacar que la única victòria individual de tot el cap de setmana l'aconseguí l'atleta infantil Inés Delgado en la prova del llançament de disc, amb una marca de 19,48 metres. Molt destacable foren també les segones posicions assolides per l'alevina Laurenelisa Marimón en el salt de llargada (3,81 m), dels atletes infatils Berta Sánchez en el salt amb perxa, en la què va igualar el récord del club en superar el llistó en 2,60 metres,  Bernat Verdú en els 220 metres tanques (33.3s) i Mario Sánchez en els 80 metres llisos (10.1s), i de les cadets Mireia López, segona en 100 i 300 metres tanques (15,51 i 47,93 segons, respectivament) i Montse Montañés en el llançament de pes (10,48 metres). Altres resultats molt rellevants foren la tercera posició de Berta Sánchez en el triple salt (9,75m), les quartes posicions del benjamí Lluc Subirós en el llançament de pilota (27,90m), d'en Pep Aldave en els 80 metres tanques (14.5s), prova en la què acabà lesionat, i de la Montse Montañés en el llançament de martell (34,23m), així com les cinquenes posicions assolides pel relleu 4x60 aleví femení, per l'aleví Òscar Bartolomé en el llançament de disc (17,64m) i pels infantils Aleix Lago i Dídac Safont en els 600 metres (1.45.6) i en els 2.000 metres (10.57.7) respectivament.