Marina Tibau és quarta al Campionat de Catalunya Absolut

Lluís Vázquez Vilamajo 08 Jul 2015

L'atleta del Club Atletisme Tarragona Marina Tibau s'ha classificat en una excel.lent quarta posició en la final de la prova de llançament del Campionat de Catalunya Absolut Open, disputat aquesta setmana a l'Estadi Joan Serrahima de Barcelona. L'atleta entrenada per en José Miguel Martín i en Pere Pardines, va finalitzar quarta amb un millor llançament de 11 metres exactes, a tan sols 34 centímetres de la seva millor marca de la temporada, i a només disset centímetres del bronze, que fou per Natàlia Egea, del Dinamik CA Vilanova. La victòria fou per Haja Gerewu, del FC Barcelona, amb 14,01 metres.

La Marina, encara de categoria promesa, va completar un concurs irregular, amb tres llançaments per sobre dels 10,50 metres i tres  llançaments nuls. Amb aquest excel.lent resultat, Tibau tanca una temporada sensacional, en la què ha estat cinquena en el Campionat d'Espanya promesa i campiona de Catalunya de la categoria, ambdós en la prova del llançament de pes, i ha estat també sotscampiona de Catalunya promesa en llançament de javelina.

També al Campionat de Catalunya absolut, un altre atleta del Club Atletisme Tarragona, Iván Tamarit, va prendre la sortida en les semifinals dels 100 metres llisos. L'atleta entrenat per en Ferran Tortosa fou sisè de la seva semifinal, amb un excel.lent registre de 11.47 segons, millorant en dues centèssimes la seva millor marca de la temporada, però no va poder classificar-se per la final.

A destacar també la participació d'un atleta que havia militat en temporades anteriors en el club tarragoní, com és Marc José (CA Fent Camí Mislata), cinquè en la prova dels 110 metres tanques amb un temps de 15.20 segons, després de qualificar-se amb una marca de 15,01 a les semifinals.