Els fondistes del CAT llueixen a l'Espluga i Reus

Lluís Vázquez Vilamajo 05 Aug 2015

Excel.lents resultats els assolits pels fondistes del CA Tarragona en les curses de l'Espluga de Francolí i Reus disputades en els passats dies.

El passat dissabte s’ha celebrat la Tradicional Cursa de l’Espluga en la seva 38a Edició, organitzada pel Club Atlètic Espluguí. La victòria va ser per Abderrahim El Jaafari amb un excel·lent temps de 48’07”. L’atleta del Club Atletisme Tarragona Pedro Ortega va arribar 5è (51’51”). L’atleta de Bonavista va anar de menys a més, fent uns darrers 6 kms on va avançar a diversos rivals, donant el màxim i provar el seu estat de forma, demostrant que la serva preparació del seu repte, la Marató d’Amsterdam del proper mes de setembre va pel bon camí.

Gran resultat d’en Josep Casas, també del CAT, que va quedar 64è (1:02’31”). Josep és un atleta amb fiabilitat màxima.

També a l'Espluga, l’atleta de l’Escola del CAT Dídac Safont finalitzava en una excel.lent dotzena posició en la cursa de 5 km, amb un temps de 19 minuts i 57 segons.

Fantàstica també la participació d'en Jorge de Andrés en la Cursa Nocturna de Sant Jaume que es va celebrar a Reus el 24 de Juliol a Reus, en la que finalitzà en tercera posició. Jorge va entrar als 35’52” en una cursa en la què el calurós clima no va impedir que els atletes poguessin demostrar la seva qualitat. El guanyador va ser Pedro Ortega de l’Evasion Reus (35'15"). Carlos Soriano també del Club Atletisme Tarragona va arribar a meta el 19è (39’11”). Destacar també la gran cursa realitzada per en Dídac Safont que va marcar un gran registre, 42’04”, arribant el 49è.