Els veterans del Club Atletisme Tarragona al mundial de Lyon

Imatge de Josep Maria Mateo Sanz
Josep Maria Mateo Sanz 17 Aug 2015

Els atletes veterans Marisa Pradillo, Joana Pinyol i Josep Maria Mateo, del Club Atletisme Tarragona, han participat en el Campionat del Món de Veterans que s'ha celebrat a Lyon del 4 al 16 d'agost.

Per la banda femenina, la Marisa Pradillo i la Joana Pinyol han competit en les proves de pes i disc. En la qualificació de pes han obtingut les posicions 28 i 29 amb unes marques de 6,79 i 6,59 metres, respectivament. En la qualificació de disc van ocupar les posicions 29 i 31 gràcies a uns llançaments de 16,85 i 14,32 metres, respectivament. Aquestes posicions no els hi permetien accedir a les finals d'aquestes dues proves.

Pel costat masculí, en Josep Maria Mateo ha participat en les proves de 100 metres llisos, salt d'alçada, salt de llargada i els relleus 4x100 i 4x400. El millor resultat individual el va obtenir en la prova de salt de llargada donat que, gràcies a un salt de 5,26 metres, va passar la qualificació d'aquesta prova i, una vegada a la final, va obtenir la desena posició amb un salt de 5,30 metres. En el salt d'alçada va ocupar la 17ena posició final superant el llistó col·locat a 1,50 metres. En les eliminatòries de 100 metres llisos va fer una marca de 12,74 segons amb la qual obtenia la quarta posició de la seva sèrie però que no li permetia passar a les semifinals en acabar a la posició 40 del total de participants de la prova.

Com a integrant del relleu 4x100, en una carrera amb un final molt ajustat, va obtenir la sisena posició final amb un temps de 48,63 segons, a 6 centèsimes de la quarta posició. Finalment, amb l'equip de 4x400, va aconseguir la setena plaça final amb un temps de 4:02,68.