Tot a punt per l'inici de l'Escola CAT demà divendres

Lluís Vázquez Vilamajo 24 Sep 2015

Un any més, i ja en van set, l'Escola del Club Atletisme Tarragona es posa en marxa, amb il·lusions renovades i molta força. A partir de demà divendres, dia 25, a les 17:45, prop de 170 nens i nenes tornaran a gaudir de l'atletisme en la seva versió més lúdica  i de retrobar-se amb els amics i amigues de temporades anteriors.

En l'any del 25è aniversari del CAT, l'Escola es troba a ple rendiment, com ho demostra que s'està a punt d'assolir el nombre màxim d'inscrits, fet que obligarà a tancar les inscripcions en breu. Repartits en diferents grups per edats, que van des dels minis nascuts a partir del 2011, fins als cadets dels anys 2001 i 2002, els entrenaments es duran a terme dimarts, dijous i divendres de 17:45 a 19:15, excepte pels minis i benjamins, que els dijous descansen. A tots els espera una nova temporada plena d'il·lusió, dedicació, esforç i ganes de divertir-se practicant atletisme. Esperem gaudir-ne tots junts i retornar-los així la confiança dipositada en el nostre club.