Luis Sáez, Jan Sans, Mireia López i el CAT, reconeguts en els premis Auriga Fuscus 2015

Lluís Vázquez Vilamajo 03 Oct 2015

El Club Atletisme Tarragona i tres dels seus més destacats atletes van ser premiats aquest divendres en el transcurs de l'acte de lliurament de la vuitena edició dels Premis Auriga Fuscus, organitzats pel Consell Esportiu del Tarragonès i el Conseel Comarcal del Tarragonès, que va tenir lloc a l'Aula Magna del Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili a Tarragona.

Jan Sans va obtenir el premi a l'esportista masculí en edat escolar que més ha destacat pels seus mèrits esportius i la seva trajectòria, així com per haver projectat la imatge de la comarca fora del seu àmbit.

Luis Sáez va ser guardonat com a millor esportista veterà i per la seva trajectòria com a model de pràctica esportiva en l'edat adulta. Amadeo Serres va recollir el premi en nom seu, ja que Luis es trobava fora de la ciutat.

Mireia López va rebre una de les distincions especials, a proposta del Consell Esportiu del Tarragonès, pels excel.lents resultats esportius assolits en la darrera temporada. També el Club Atletisme Tarragona va rebre una distinció especial, amb motiu del vint-i-cinquè aniversari del club. Recolliren el premi Mireia Tortosa, vicepresidenta, i Quico Iborra, un dels socis fundadors.