Brillant inici de la temporada de cros a Vila-seca

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 09 Nov 2015

Aquest diumenge s’ha disputat el XXXIIIè Cros de Vila-seca, on el color lila ha estat present en totes les curses i en molts podis. El CAT ha estat el club amb més atletes participants del cros; fins a 107 atletes, des dels minis fins als més grans, han lluït la samarreta del club pel Parc de la Torre d’en Dolsa.

En categoria cadet femení, les dues atletes de l’ECAT que hi participaven pujaven al podi, sent Sira Bo 2a i Maria Buscail 3a. La cursa cadet es disputava conjuntament amb la infantil, on Marta Ros finalitzava en 4a posició. En categoria masculina, la millor actuació la va realitzar Gonzalo Magdalena, acabant la cursa en 7a posició.

En categoria aleví masculí, Pol Aixalà finalitzà en 4a posició, tot i que va lluitar fins a l'últim moment per intentar pujar al podi. I en categoria femenina, Lara Herrera era 4a, seguida de ben a prop de Leire Domínguez, que entraven a meta amb el mateix temps.

En les curses dels benjamins, Àlex Garcia i Victor Penades entraven a meta també amb el mateix temps, sent 6è i 7è respectivament en la cursa masculina del 2006, i Erika Díez era 3a en la femenina. Pel que fa a la cursa dels benjamins del 2007, Lluc Subirós pujava al calaix més alt del podi, seguit de Joan Sinfreu, jugant-se la victòria en la recta d’entrada a meta. I pel que fa a la femenina, Carla Castellví entrava en 4a posició, molt a prop del podi.

En les categories de prebenjamins, Guillem Ferran dominava la prova de principi a fi entrant 1a a la línia de meta en la cursa masculina del 2008, i Andrea Molina era tercera en la femenina. Pel que fa als més petits d’aquesta categoria, Quimey Izaga entrava en 4a posició lluitant colze a colze fins al final per a mantenir la posició; i Laura Nolasco era 1a en la cursa femenina.

Les últimes curses del dia eren les dels minis, on Pablo Jiménez era 9è en la cursa del 2010 i Clàudia Sànchez, Diana Garcia i Nora Montolio entreven seguides en 6a, 7a i 8a posició respectivament en la cursa femenina; Rubén León i Marçal Sinfreu entraven junts en 7a i 8a posició en la cursa dels del 2011 i Maria Ferran era 6a.

Aquests grans resultats, van anar precedits de la cursa popular i juvenil, disputada a primera hora, en la qual també hi participaven atletes del club. La popular masculina va estar guanyada per Jorge de Andrés, seguit de Juan Carlos Herrera; i en la femenina, Patricia del Campo pujava al segon calaix del podi. A més, Xavier Ros va guanyar la cursa juvenil masculí.