El color lila tenyeix el cros d’Els Àngels

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 16 Nov 2015

Aquest diumenge s’ha disputat el XXXIXè cros Els Àngels - La Granja, on els colors de l’ECAT han tornat a lluir una setmana més. 96 nens i nenes de l’escola ens van fer gaudir d’una gran jornada matinal de diumenge.

Els més matiners de la jornada van ser els infantils, on hi van participar Gonzalo Magdalena, que finalitzà en 8a posició, Rubén, Victor i David, en la cursa masculina, i Marta Ros, 4a a només un segon de la tercera posició, Carla, Paula, Laura, Marina, Claudia, Lucía, Paula i Ariadna, en la femenina.

En categoria aleví, Pol Aixalà era 3r en la cursa del 2004. Junt amb ell van córrer Daniel, Oriol i Oscar. I en la femenina hi van participar Cristina Iniesta, que va acabar en 4a posició, Elia, Leire, Lucía, Emma i Liana. En la mateixa categoria, però amb atletes del 2005, el primer de la cursa masculina de l’ECAT en creuar la meta va ser Pol Mascarell, que ho va fer en 7a posició, seguit per Isaac, Martí, Hugo, Egoitz, Marc i Gerard; mentre que en la femenina, Laia Aldave i Lara Herrera pujaven als dos calaixos més alts del podi, respectivament, en un final molt ajustat. En la cursa les van acompanyar Natàlia, Aina, Unaisa, Cristina, Ariadna, Laura, Olívia i Iris.

En categoria benjamí, Alex Garcia guanyava la cursa masculina del 2006, en la qual hi van córrer també Victor, Oriol, Eric i Gerard. I en la femenina, Júlia Suárez pujava al 3r calaix del podi. Acabaven la cursa, també, Erika, Jana, Alba, Alanis i Clàudia. La cursa masculina del 2007 també va estar guanyada per un atleta de l’ECAT, Joan Sinfreu; darrere d’ell van entrar Pablo, Unai, Lluc, Marcos, Íñigo, Daniel i David. I en la femenina, Carla Castellví era 2a, que va córrer junt a Luana i Sílvia.

Pel que fa als prebenjamins, la cursa masculina del 2008 va estar guanyada per Ot Pego, seguit de Nacho Blanco, que era 2n amb el mateix temps que l’Ot, en un final molt ajustat en que les posicions es van decidir, pràcticament, a la mateixa línia de meta. A més, Guillem, Pau, Aleix, Jofre, Miguel, Sergi i Izan van sortir també a defensar els colors del club. I en la femenina, Andrea Molina repetia 3a posició; junt amb ella van acabar Ariadna, Judit i Alicia. En les curses del 2009 hi van participar Jeroni, Marc, Marius i Guifré, en la masculina, i Clara, Laura i Abril, en la femenina.

Els últims en prendre la sortida eren els minis, en què Pablo, Ferran, Àlvaro i Biel corrien la masculina del 2010; i Diana Garcia, que va entrar en una meritòria 2a posició, i Nora, la femenina. I entre els participants més petits de la jornada, van córrer Rubén, Leo, Marçal, Mateo, Pol, Gerard, Abril i Lara.

A més, destacar també els grans resultats assolits pels més grans, que van participar en les curses absolutes i populars. Pel que fa a l’absoluta masculina, triplet del CAT: Juan Carlos Herrera (1r), Xavier Ros (2n) i Jose Garcia (3r) tenyien de lila el podi. I en la femenina, Patricia del Campo guanyava la cursa i Lidia Santiago era 3a. I la popular femenina va estar guanyada per Daina Martínez, la qual feia un gran debut amb la samarreta del club.