El cadet del Club Atletisme Tarragona és tercer per equips al 46è Cros de Mataró

Lluís Vázquez Vilamajo 17 Nov 2015

L'equip cadet masculí del Club Atletisme Tarragona (CAT) es va classificar en tercera posició al 46è Cros de Mataró, disputat aquest diumenge al circuit permanent del camí del Contrabandistes i organitzat pel club Grup Atletisme Lluïsos-Mataró. La formació tarragonina només va ser superada pels Lluïsos Mataró i JA Montcada, ambdós amb 157 punts, catorze menys que els liles. Quart va ser el CA Granollers, amb 185 punts.

Els atletes masculins van aconseguir els següents resultats: Dídac Safont (32è), Aleix Lago (37),Pep Aldave (41), Lucas Fariña (61), Daniel Romeu (65), Mario Sánchez (70) i Xavier Fort (77).

Quant a l'equip femení, es va classificar en sisena posició, amb 198 punts, en una prova en la que va dominar àmpliament l'equip del CA Igualada. Els resultats de les atletes tarragonines foren Sira Bo 33ena, Mar Vázquez 48ena, Berta Pardines 52ena, Andrea Carrasco 65ena, Laura Mascarell 68ena, Marta Falcó 73ena, Adriana Roig 76ena, Marta Carrión 78ena i Marta Morera 84ena.

En la prova júnior masculina, excel.lent actuació de l'Abdelhakim Hamid, que finalitzà en quinzena posició, i de l'Anna Milán (AA Catalunya), que fou onzena, mentre que Gerard Parera finalitzava en la posició 55 de la prova juvenil masculina.

En la prova sénior femenina, la Júlia Ollé no va poder acabar ja que va haver d'abandonar, tot i prendre la sortida en la prova.