Èxit de participació al cros de Sant Pau

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 14 Dec 2015

Aquest diumenge s’ha disputat el XXIè Cros de Sant Pau, cros en el qual el club participa i ajuda en la organització. L’èxit de participació va ser total, ja que fins a 100 atletes de l’escola van permetre tenyir el col·legi de lila.

Les primeres curses de la jornada eren les cadet i infantil, que es disputaven conjuntament. La cursa cadet femenina va estar guanyada per Sira Bo; mentre que en la femenina, Marta Ros pujava al 3r calaix del podi. Berta, que entrava 4a a només un segon del podi, Carla, Paula, Laura Yan, Laura, Clàudia, Marina, Lucía, Ariadna i Maria completaven la participació lila en la cursa. I en categoria masculina, hi partiparen Àlex i David.

Acte seguit, era el torn dels alevins. Pol Aixalà entrava a meta en 3a posició. Junt amb ell van córrer Pol, Isaac, Daniel, Martí, Oriol, Gerard, Octavi, Egoitz, Hugo, Óscar, Marc i Óscar. I en categoria femenina Cristina Iniesta i Èlia Fonts eren 2a i 3a, respectivament. Natàlia, que entrava 4a, Laurine, Laia, Lara, Aina, Unaisa, Martina, Cristina, Emma, Liana, Ariadna, Berta i Iris finalitzaven també la cursa.

Pel que fa als benjamins, en les curses del 2006 hi van participar Victor, Oriol, Gerard i Eric, en la masculina, i Erika, Júlia, Jana, Alanis, Alba i Clàudia, en la femenina. En la cursa masculina del 2007, hi va haver doblet del CAT: Joan Sinfreu guanyava la cursa i Lluc Subirós entrava 2n. Van córrer també Unai, Joan, Marcos, Íñigo i David. I en la femenina, Carla Castellví era 3a, que va estar acompanyada durant la cursa per Sílvia, Luana i Raquel.

En les curses dels prebenjamins, Guillem Ferran guanyava i Andrea Molina era 3a en les curses del 2007. I van estar acompanyats per Nacho, Miguel, Aleix, Guillem, Bernat, Jofre, Izan i Sergi, pel que fa a la masculina, i Judit, Alicia i Ariadna, a la femenina. En les del 2009 hi van participar Jeroni, Marc i Guifré en la cursa masculina, i Clara, Lola, Laura, Abril i Alba en la femenina.

I, per últim, era el torn dels més menuts, els minis. Van córrer Pablo, Ferran, Efrem i Biel en la masculina del 2010; i Diana Garcia guanyava la femenina, en la qual també hi participaven Clàudia i Nora, que finalitzaven a tan sols un segon del podi. I en la del 2011, Rubén, Pol, Leo, Mateo, Gerard, Maria, Lara i Abril vestien la samarreta lila.

A més, els més grans del club, que corrien en les curses populars, també van ajudar a deixar el llistó ben alt. En la masculina hi va haver doblet, Xavier Ros i Juan Carlos Herrera pujaven al podi, sent 1r i 2n respectivament; i en la femenina, Lídia Santiago creuava la meta en 2a posició. A més, també hi van participar papes, mames i exalumnes del col·legi: Nene, Ignasi, Josep Maria, Bernat, Dídac i Lluís, en la masculina, i Dolors, Míriam i Maribel, en la femenina.