El CAT rep el reconeixement de l'Ajuntament de Tarragona

Lluís Vázquez Vilamajo 16 Dec 2015

El Club Atletisme Tarragona ha estat objecte aquest dilluns d'una recepció oficial per part de l'Ajuntament de Tarragona, presidida pel seu alcalde, Sr. Josep Fèlix Ballesteros i pel segon tinent d'alcalde d'Esports, Jocs Mediterranis, Transparència i Ciutat Intel·ligent, Sr. Javier Villamayor. El motiu de la recepció ha estat reconèixer la tasca esportiva que porta a terme el club en l'any del seu 25è aniversari i, de manera especial, per la tasca que du a terme de promoció de l'atletisme entre els joves. La trobada, que s'ha celebrat al saló de Sessions del Palau Municipal, ha inclòs el lliurament d'un diploma a un total de trenta un atletes del club tarragoní, des d'alevins fins a veterans, que durant la temporada passada van aconseguir medalla en els diferents campionats de Catalunya i Espanya, acompanyats dels seus entrenadors. El club també ha rebut una placa conmemorativa per part de l'Ajuntament, amb motiu del seu vint-i-cinquè aniversari, que ha recollit el seu president en Joan Bardina Tomàs.