Excel.lent resultats del CAT a la Cursa i Milla de Vila-seca

Lluís Vázquez Vilamajo 24 Jan 2016

Els atletes del Club Atletisme Tarragona van assolir excel.lents resultats en la XXXV Cursa Atlètica de Sant Antoni i la XIX Milla Local que, organitzades pel Club Atletisme Vila-seca, es van disputar aquest divendres al circuït urbà del Barri del Colomí de Vila-seca, amb motiu de la Festa Major de Sant Antoni.

En la prova de la milla absoluta, Abdelhakim Hamid assolia una brillant tercera posició final, per darrera de Abde Oukhelfen, guanyador, i de Marc Bové, segon.

També els més petits aconseguien excel.lents resultats, com són la victòria de Lara Herrera en la cursa aleví femení, la tercera posició de la Cristina Reyes també en aquesta cursa, o les segones posicions assolides per Andrea Molina en la cursa prebenjamí i per Erika Díez en la cursa benjamí.