Els veterans del CAT són cinquens i sisenes de Catalunya

Lluís Vázquez Vilamajo 09 Feb 2016

Els equips veterans del Club Atletisme Tarragona van mostrar un cop més la seva gran competitivitat aquest diumenge, en assolir la cinquena plaça (l'equip masculí) i la sisena les noies, en el Campionat de Catalunya de clubs Veterans de pista coberta disputat a Sabadell.

L'equip masculí va assolir una excel.lent cinquena posició final, després de lluitar bona part del campionat per una plaça de podi, que finalment es va escapar per només set punts. La victòria fou pel Pratenc AA (114 punts) seguit del Barcelona Atletisme (101 pts.) i del CE Universitari (90 pts.), essent quart l'equip del CA Nou Barris (85 pts.) i cinquè l'equip tarragoní amb 83 punts.

L'equip femení va assolir una brillant sisena posició final, amb 21 punts, després d'una gran actuació conjunta en la què, per primer cop, van presentar atletes en totes les proves. En dura lluita durant tot el matí amb el CA Nou Barris (finalment cinquè) i el Pratenc AA (setè), la victòria fou pel Barcelona Atletisme.

Les millors actuacions van còrrer a càrrec de Jesus Montolio, tercer als 400 metres llisos amb 55,68 segons, Pere Pardines, tercer en el salt d'alçada amb 1,59 metres, Jorge De Andrés, tercer als 3.000 metres llisos amb 9.38.67, Miriam Domingo quarta en els 60 metres llisos amb 9,72 segons, Quico Iborra quart en els 60 metres tanques amb 10,18 segons, José Miguel Martin, quart en el salt de llargada amb 5,87 metres i els equips de relleus 4x200, que van finalitzar en quarta posició en ambdues categories, així com de Pilar Fernández, cinquena als 400 metres llisos amb 1.17.24, Alícia Garcia, cinquena als 800 metres llisos amb 2.39.59, Ana Cristina Velasco, cinquena al llançament de pes amb 7,90, Josep Maria Mateo, cinquè als 200 metres llisos amb 26,36 segons i de Juan Carlos Herrera als 1.500 metres amb 4.28.37. Tots ells excel.lentment complementats per la resta de l'equip, en els què cal destacar també la important aportació dels atletes que debutaven en aquesta competició, com Dolors Calatrava (200 metres llisos), Patrícia Del Campo (1.500 metres llisos), Ignasi Blanco (60 metres llisos) i José Maria Pérez (800 metres), que van competir també a un gran nivell, així com dels més veterans de l'equip, Marisa Pradillo en el salt de llargada i Luis Sáez (66 anys) en el llançament de pes.