Brillant actuació dels atletes de l’ECAT al Campionat de Catalunya de Clubs

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 04 Apr 2016

Aquest cap de setmana es va disputar, al Prat de Llobregat, el Campionat de Catalunya de Clubs de promoció. L’ECAT va presentar 7 equips, cosa que va significar que més de 80 atletes de l’escola es desplacessin fins al Prat.

Pel que fa als resultats finals, en la jornada del dissabte, l’equip aleví femení finalitzà en una brillant 8ena posició, l’aleví masculí en la 21ena i l’infantil femení en la 27ena, tot i deixar 4 proves buides. I en la jornada de diumenge, l’equip benjamí masculí acabava en una magnífica 9ena posició, el benjamí femení en la 13ena, el cadet femení en la 14ena i el cadet masculí en la 19ena. I aquestes posicions són molt meritòries, ja que en totes les categories es presentaven prop d’una trentena d’equips. A més, en quasi totes les categories, l’ECAT va finalitzar com a primer club de la província de Tarragona.

Cal destacar totes i cadascuna de les actuacions dels atletes de l’escola, ja que es va poder observar com es deixaven la pell en cada cursa, salt o llançament, les ganes i l’esforç que hi posaven tots els atletes i, en especial, el d’aquells que van tenir el valor de fer una prova nova per a ells per tal d’ajudar a l’equip, el somriure permanent durant tota la jornada, com es deixaven la veu animant-se entre ells i l’esperit d’equip que sempre roman entre els atletes de l’ECAT.