El CAT inicia dissabte a Camp Clar la seva participació al Campionat de Catalunya de clubs 2016

Lluís Vázquez Vilamajo 07 Apr 2016

Els i les atletes del Club Atletisme Tarragona afrontaran aquest dissabte una nova edició del Campionat de Catalunya de Clubs 2016, en la jornada inaugural que es disputarà a partir de les 16:15h a l'Estadi Municipal de Camp Clar de Tarragona. Els rivals de l'equip tarragoní seran el Club Esportiu Penedès, el Club Atletisme Igualada, l'Avinent Manresa, el Lleida Unió Atlètica i el Dinami-k Club Atletisme Vilanova. Es disputarà també la primera jornada del Critèrium Català de Clubs, reservada a clubs que només presenten equip masculí o femení, i en el què prendran part el Club Atletisme Cambrils i la Unió Atlètica Montsià.

L'equip del CAT afronta un any més aquest campionat amb un equip de més de 40 atletes, integrat per una sólida base d'atletes séniors, molt ben complementada per alguns dels atletes veterans, així com per nous valors que cada any sorgeixen de la magnífica cantera que suposa l'Escola d'atletisme del club tarragoní.

Aquesta primera Jornada classificatòria es disputa en cinc encontres, a Santa Coloma de Gramenet Terrassa i Mataró,  a més de l'encontre a Tarragona. Les proves començaran a les 16.15, amb la disputa del llançament de martell masculí, i finalitzaran a les 20:10 amb la disputa del relleu 4x100 masculí. L'accés al públic és lliure, i serà molt benvingut, per tal de donar el tot el suport que mereixen els atletes locals.

Aquest campionat representa l'inici de la temporada de competicions de pista a l'aire lliure, i permet la participació conjunta d'homes i dones, a dos atletes per prova. La primera jornada, que es disputa aquest cap de setmana, es complementarà amb una segona jornada, a disputar el cap de setmana vinent, i en la què els atletes tarragoonins competiran a Lleida. Al final de les dues jornades es definiran els grups de la jornada final, segons la puntuació assolida per cada club. La jornada final es disputarà el tercer cap de setmana d'abril.