Excel.lent final del CAT al Campionat de Catalunya de clubs

Lluís Vázquez Vilamajo 27 Apr 2016

L'equip del Club Atletisme Tarragona va finalitzar en la setena posició del grup C, en la final del Campionat de Catalunya de clubs 2016 disputada aquest diumenge a Mataró. L'equip tarragoní va quatllar excel.lents resultats, però es va veure perjudicat per no poder puntuar en vuit de les proves disputades, majoritàriament degut a les lesions. Tot i així, els tarragonins assoliren la setena posició de la final C, amb 165 punts, en un grup molt igualat, en el què s'imposava el CA Granollers amb 183,5 punts. Amb aquest resultat el CAT finalitza el campionat en la 23ena posició absoluta, idèntica posició aconseguida la temporada anterior.
A nivell individual, els tarragonins van realitzar un seguit de grans actuacions, com ho mostra les cinc victòries aconseguides, a més de set segones posicions i cinc terceres posicions.
Les victòries van còrrer a càrrec de la Berta Sánchez, en el salt amb perxa, amb 2,55 metres, de la Maria Àlvarez al salt d'alçada, amb 1,52 metres, de la Mireia López en els 100 metres tanques, amb 16.20 segons, de la Bàrbara Pintado en el llançament de disc, amb 35,44 metres, i de Jan Sans en els 110 metres tanques, amb 15,37 segons.
Aconseguiren finalitzar en segona posició en la seva prova en Manuel Pizarro al salt amb perxa, amb 3,40 metres, Adrià Serres al llançament de disc, amb 32,96 metres, en Mohamed Maman als 400 metres llisos, amb 50,21 segons, en Robert Romaní al salt d'alçada, amb 1,78 metres, la Nerea Lago als 400 metres tanques, amb 1.13.98, la Blanca Tortajada en el llançament de pes, amb 8,38 metres, i l'equip de relleus femení de 4x400 metres. Integrat per Maria Buscail, Nerea Lago, Mireia López i Daina Martínez, l'equip del relleu llarg quatllava una cursa sensacional, en la que batia per més de cinc segons el récord del club, que rebaixaven fins a uns excel.lents 4.18.11.
Molt destacables també les terceres posicions assolides per Maria Buscail al salt de llargada, amb 4,59 metres, Daina Martínez als 200 metres, amb 27,59 segons, Mireia Tortosa al llançament de javelina, amb 24,87 metres, Mar Vázquez al triple salt, amb 9,71 metres, i per Iván Benítez al salt de llargada, amb 6,11 metres.