Tarragona Estiu Camp 2016

Imatge de José Miguel Martín Álvarez
José Miguel Martín Álvarez 24 May 2016

Aquest estiu el Club Atletisme Tarragona col·labora al Tarragona Estiu Camp 2016 amb un campus d'atletisme.
La inestimable col·laboració del col·legi Sant Pau Apòstol, amb la cessió de part de les seves instal·lacions, ha permès engegar una iniciativa que el club tenia moltes ganes de tirar endavant, i la petició de moltes mares i pares de continuar amb el nostre esport també a l'estiu per fi es farà realitat.
Però, tot i que l'eix principal serà donar a conèixer el nostre esport i gaudir d'ell, les jornades inclouran també activitats aquàtiques a la piscina del centre, tallers, jocs, convivència, ... tot plegat per fer molt atractius els matins del mes de juliol. També hi haurà l'opció de menjador, podent escollir entre diferents horaris.

No hi falteu, tenim moltes il·lusions i moltes ganes de gaudir tots junts!!!

Trobareu més informació en els següents enllaços: