Jan Sans sotscampió d'Espanya júnior

Lluís Vázquez Vilamajo 04 Jul 2016

L'atleta del Club Atletisme Tarragona Jan Sans Riola es proclamà brillant sotscampió d'Espanya en la prova dels 110 metres tanques del Campionat d'Espanya júnior disputat aquest cap de setmana a les pistes Gaietà Huguet de Castelló. L'atleta entrenat per en Ferran Tortosa va realitzar un cap de setmana impecable, imposant-se dissabte en la seva sèrie, amb un sensacional registre de 14.09 segons, marca personal, i a només nou centèsimes de la marca mínima per acudir al Campionat Mundial de la categoria. També s'imposava en la semifinal de diumenge, amb un temps de 14.25 segons. En la final va córrer de nou molt a prop de la seva marca, i només es va veure superat per un esplèndid Juanjo Garrantxo (Txingudi At. Taldea) que s'imposava amb 13.67 segons, igualant el récord dels Campionats. Sans era segon, amb 14.16, mentre que el bronze fou per l'atleta de Torredembarra Pau Aragonès (AA Catalunya) amb 14.28 segons. Garrantxo, tot i tenir la marca mínima, no participarà en els Mundials júnior, per incompatibilitat amb la seva altra passió esportiva, el fútbol, ja que estarà concentrat amb el seu equip, la Reial Societat, en el què juga com a porter.