El CAT signa un acord de col.laboració amb l'ISS Hospitalet

Lluís Vázquez Vilamajo 09 Oct 2016

El Club Atletisme Tarragona ha signat un acord de col.laboració amb l'ISS Hospitalet Atletisme, per la temporada 2016-2017, que, entre altres punts, facilita la participació d'atletes del CAT en competicions estatals de clubs, així com poder entrenar en les instal.lacions de l'Hospitalet Nord, per aquells que estudiin o treballin a Barcelona.

Amb aquest acord, els atletes del CAT tindran la possibilitat de competir amb l'equip hospitalenc en les competicions de clubs o relleus a nivell estatal en què el CAT no prengui part, i per a les que siguin convocats per l'ISS-Hospitalet. L'acord afecta a atletes de les categories Cadet, Juvenil, Junior i Promesa, sempre i quan els atletes seleccionats hi estiguin d’acord.

L'acord permet també que aquells atletes del CAT que estudiïn o treballin a Barcelona, puguin tenir accés a les instal·lacions de l’Hospitalet Nord per un preu reduït. De la mateixa manera, els atletes del ISS Hospitalet que estudiïn o treballin a Tarragona, podran tenir accès a les instal.lacions on entreni el CAT, amb preus reduïts.

Un altre avantatge de l'acord és que els atletes del CAT podran participar en els encontres sub-11 i sub-15 i altres controls organitzats per l'ISS Hospitalet.

L'acord té únicament validesa durant la temporada 2016-2017, al final de la qual ambdós clubs decidiran la possible renovació per a la temporada següent.