Triple victòria de Montserrat Montañés al Trofeu Promoció

Lluís Vázquez Vilamajo 30 Oct 2016

L'atleta del Club Atletisme Tarragona Montserrat Montañés Arbó s'ha imposat aquest dissabte en la prova del llançament de pes de la quarta jornada del Trofeu Promoció, disputada a Calella, amb un millor llançament de 11,73 metres. Es tracta de la tercera victòria de l'atleta tarragonina en aquest Trofeu, ja que s'havia imposat també en les proves de llançament de martell, amb 41,42 metres, en la segona jornada disputada a Manresa el 24 de setembre, i llançament de disc, disputat en la tercera jornada a Castellar del Vallès, el passat dia 1 d'octubre. En aquesta prova, a més assolia un nova millor marca personal, en enviar el disc fins a uns excel.lents 35,93 metres.

Amb aquesta triple victòria, l'atleta entrenada per en Joan Domingo conclou de brillant manera el seu pas per la categoria cadet, en la què ha obtingut excel.lents resultats, ja que ha estat campiona de Catalunya d'aire lliure i pista coberta en llançament de pes, sotscampiona de Catalunya en llançament de martell i medallista en diversos campionats d'Espanya individuals (bronze en pes en pista coberta i aire lliure, així com en martell), i de Seleccions Autonòmiques (or i bronze en pes). També es tracta d'un brillant colofó a la seva etapa en el Club Atletisme Tarragona, ja que la temporada vinent defendrà els colors del Club Avinent Manresa, pel que li desitgem molta sort i molta força a la Montse en aquesta nova etapa.